من و دو تا چرخ

من و دو تا چرخ

در مورد دوچرخه بیشتر بدانیم
من و دو تا چرخ

من و دو تا چرخ

در مورد دوچرخه بیشتر بدانیم

دوچرخه جاینت (Giant bicycle)

«هدف ما کمک به همه دوچرخه سواران در شکوفا ساختن کامل استعدادهای نهفته آنهاست تولیداتی که حس هیجان و عدم محدودیت را ایجاد می کند».

ما بزرگترین تولید کننده دوچرخه با کیفیت بالا در جهان هستیم ، اما همیشه به یاد داریم که از کجا آمده ایم. ما در سال 1972 با مقیاسی کوچک شروع کردیم، با این عقیده که بهترین راه برای تأثیر پیشرفت در دوچرخه سواری تولید محصولاتی است که برای همه موجب توانمندی و الهام بخشی باشد.

جاینت مدتهاست که یکی از اصلی­ ترین تسهیل ­کننده­ های تغییر در دوچرخه است. فریم های آلومینیومی سبک تر و قوی تری را در زمانی معرفی کردیم که استاندارد صنعت، (فریم­های) فولادی بود. ما اولین تولیدکننده دوچرخه های فیبر کربن در جهان هستیم. ما با استفاده از فناوری Compact Road ، نگاه و احساس دوچرخه های مسابقه اتومبیلرانی مدرن را تعریف کردیم. و ما در کارکرد دوچرخه­های  Off road با ایجاد سیستم تعلیق مائسترو (Maestro Suspension) انقلابی ایجاد کردیم.

آنچه مطالعه کردید برگرفته از وبسایت شرکت در خصوص بخشی از عملکرد و تاریخچه موثر آن در عرصه ایجاد نوآوری و بهسازی دوچرخه های فعلی است که از پیشروان نوآوری در این صنعت است. در ادامه به صورت مختصر به انواع محصولات تولیدی این شرکت در دسته هاردتیل خواهیم پرداخت.

 1. ATX

این محصول ارزانترین هاردتیل تولیدی شرکت می باشد که نسخه با ترمز دیسکی آن 480 دلار قیمت دارد تصویر آن را در ادامه می توان مشاهده کرد.

آپلود عکس


2. تالن ((TALON

آنچه در تصویر زیر می بینید مربوط به جاینت تالن 2 مدل 2020 می باشد که قطعات استفاده شده در آن آماتور بوده و قیمت آن 750 دلار ایالات متحده می­باشد.


آپلود عکس

در تصویر ذیل شمایی از تالن 3 مدل 2020 با قیمت 550 دلار را مشاهده می کنید.

آپلود عکس


3. Fathom

این سری از دوچرخه های تولیدی شرکت دارای تنه آلومینیوم و قطعات استفاده شده در آن نیز تقریبا حرفه ای می باشند که  Fathom 1 به دلیل استفاده از دو شاخ راک شاکس دارای قیمت بالاتر (1500 دلار) می باشد تصویر آن را در ذیل مشاهده خواهید کرد.


آپلود عکس


و در ادامه تصویر Fathom 2  را مشاهده می نمائید که قیمت آن 1200 دلار و تفاوت آن با Fathom 1 در دوشاخ جلو استفاده شده در آن است که در این مدل از برند Suntour استفاده شده است.


آپلود عکس

4. XTC ADVANCED

این مدل دارای سه نوع مجزا با قیمتهای متفاوت در محدوده 2300 تا 5000 دلار می باشد که این دوچرخه جهت استفاده سنگین و حرفه ای طراحی شده و قطعات آن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از مهمترین آنها باید به تنه کامپوزیتی محکم و سبک استفاده شده در آن نام برد.

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس